HODNOCENÍ BLOKU 5: „Radovanovy radovánky“
11.06.2012 14:19
HODNOCENÍ BLOKU 5: „Radovanovy radovánky“
CO SE DĚTI NAUČILY:
- Kdo byli tři králové
- Sdílet a projevovat své pocity s druhými
- Pozorovat změny v přírodě
- Experimentovat beze strachu s materiály
- Uvědomovat si význam pravidel v našem životě
- Využívat encyklopedie při hledání informací k tématu
- Dokreslovat obrázek
- Vyjadřovat se gesty beze slov
- Jaké zaměstnání dělají moji rodiče
- Tanec radosti
- Cvičit podle vzoru
- Porovnávat množství a velikost
- Orientovat se v prostoru (pravá X levá)
- Jednoduché hry se slovy a tvorba rýmů
PROSTOR PRO SAMOSTATNOST:
- Oblékání
- Spolupodílení se na výběru aktivit
- Vyjádřit svůj názor k tématu
- Příprava a úklid pracovního a herního místa
MORÁLNÍ HODNOTA:
- Příklad jednání tří králů v příběhu Vánoc
- Radostný přístup k sobě samotnému i lidem kolem sebe
- Řešit problémy včas
- Postavit se strachu s úsměvem
- Podporovat se navzájem a pomáhat si
SPOLUPRÁCE SE ZŠ:
- Eko projekt „Les ve škole, škola v lese“
- Přikrmování zvěře
- Úklid zahrady po zimě
- Výpomoc s každodenními činnostmi v MŠ