HODNOCENÍ BLOKU 2: „Mechem a kapradím“
08.11.2011 15:32
HODNOCENÍ BLOKU 2: „Mechem a kapradím“
CO SE DĚTI NAUČILY:
- Prohlubovat kamarádské vztahy
- Spolupráci ve větší skupině
- Ohleduplnosti jeden k druhému i k předmětům
- Využívat přírodního materiálu k dalšímu tvoření
- Naslouchat druhému
- Porovnávat menší X větší; lehčí X těžší…
- Porovnávat množství (1-6)
- Bezpečnosti při práci s různým náčiním
- Pracovat s krátkými i delšími texty (pohádkové příběhy, básničky…)
- Jak vypadá život Veverky
- Vyprávět podle paměti – co jsme slyšeli (starší děti)
- Připravit záhon na zimu
- Hrát a střídat se v roli
PROSTOR PRO SAMOSTATNOST:
- Vyhledávání informací k tématu (starší děti)
- Příprava bramborové pomazánky
- Spontánní volba her a tvořivých aktivit během dne
- Vlastní samoobsluha
- Stolování
- Oblékání
MORÁLNÍ HODNOTA:
- Obraz správného chování v příbězích s Křemílkem a Vochomůrkou
- Společná tvorba narozeninové knihy pro děti, které slaví narozeniny
- Vzor chování starších kamarádů na třídě (pomáháme si, chováme se k sobě ohleduplně)
- Upevňování zdvořilostních návyků
- Vzájemná výpomoc mezi dětmi
- Přijmout zodpovědnost za své jednání
SPOLUPRÁCE SE ZŠ:
- Spontánní výpomoc s dětmi
- Projekt Čteme dětem a s dětmi
- Příprava bramborového pohoštění na akci Zamykání zahrady