HODNOCENÍ BLOKU 2: „Mechem a kapradím“

08.11.2011 15:32

HODNOCENÍ  BLOKU 2: „Mechem a kapradím“

 

CO SE DĚTI NAUČILY:

  • Prohlubovat kamarádské vztahy
  • Spolupráci ve větší skupině
  • Ohleduplnosti jeden k druhému i k předmětům
  • Využívat přírodního materiálu k dalšímu tvoření
  • Naslouchat druhému
  • Porovnávat menší X větší; lehčí X těžší…
  • Porovnávat množství (1-6)
  • Bezpečnosti při práci s různým náčiním
  • Pracovat s krátkými i delšími texty (pohádkové příběhy, básničky…)
  • Jak vypadá život Veverky
  • Vyprávět podle paměti – co jsme slyšeli (starší děti)
  • Připravit záhon na zimu
  • Hrát a střídat se v roli

 

 

PROSTOR PRO SAMOSTATNOST:

  • Vyhledávání informací k tématu (starší děti)
  • Příprava bramborové pomazánky
  • Spontánní volba her a tvořivých aktivit během dne
  • Vlastní samoobsluha
  • Stolování
  • Oblékání

 

 

MORÁLNÍ HODNOTA:

  • Obraz správného chování v příbězích s Křemílkem a Vochomůrkou
  • Společná tvorba narozeninové knihy pro děti, které slaví narozeniny
  • Vzor chování starších kamarádů na třídě (pomáháme si, chováme se k sobě ohleduplně)
  • Upevňování zdvořilostních návyků
  • Vzájemná výpomoc mezi dětmi
  • Přijmout zodpovědnost za své jednání

 

 

SPOLUPRÁCE SE ZŠ:

  • Spontánní výpomoc s dětmi
  • Projekt Čteme dětem a s dětmi
  • Příprava bramborového pohoštění na akci Zamykání zahrady