HODNOCENÍ BLOKU 5: „Radovanovy radovánky“

11.06.2012 14:19

HODNOCENÍ  BLOKU 5: „Radovanovy radovánky“

 

CO SE DĚTI NAUČILY:

  • Kdo byli tři králové
  • Sdílet a projevovat své pocity s druhými
  • Pozorovat změny v přírodě
  • Experimentovat beze strachu s materiály
  • Uvědomovat si význam pravidel v našem životě
  • Využívat encyklopedie při hledání informací k tématu
  • Dokreslovat obrázek
  • Vyjadřovat se gesty beze slov
  • Jaké zaměstnání dělají moji rodiče
  • Tanec radosti
  • Cvičit podle vzoru
  • Porovnávat množství a velikost
  • Orientovat se v prostoru (pravá X levá)
  • Jednoduché hry se slovy a tvorba rýmů

 

 

PROSTOR PRO SAMOSTATNOST:

  • Oblékání
  • Spolupodílení se na výběru aktivit
  • Vyjádřit svůj názor k tématu
  • Příprava a úklid pracovního a herního místa

 

 

MORÁLNÍ HODNOTA:

  • Příklad jednání tří králů v příběhu Vánoc
  • Radostný přístup k sobě samotnému i lidem kolem sebe
  • Řešit problémy včas
  • Postavit se strachu s úsměvem
  • Podporovat se navzájem a pomáhat si

 

 

SPOLUPRÁCE SE ZŠ:

  • Eko projekt „Les ve škole, škola v lese“
  • Přikrmování zvěře
  • Úklid zahrady po zimě
  • Výpomoc s každodenními činnostmi v MŠ