HODNOCENÍ BLOKU 1: „Cesta do pohádky“

08.11.2011 15:21

CO SE DĚTI NAUČILY:

  • Navazovat nové kamarádské vztahy
  • Ohleduplnosti jeden k druhému i k předmětům
  • Základnímu přehledu o částech lidského těla
  • Spolupráci ve skupině (v oblibě jsou zatím hlavně činnosti výtvarné, pohybové, u starších dětí také aktivity dramatické)
  • Využívat různé zdroje informací
  • Jak vypadá život mravence
  • Zkoumat živou i neživou přírodu kolem sebe
  • Vyprávět podle obrázků (starší děti)
  • Pracovat s krátkými i delšími texty (pohádkové příběhy, básničky…)
  • Hrát v roli
  • Pracovat dle pokynů učitele

 

 

PROSTOR PRO SAMOSTATNOST:

  • Vlastní samoobsluha
  • Stolování
  • Oblékání
  • Spontánní volba her a tvořivých aktivit během dne
  • Vyhledávání informací k tématu

 

MORÁLNÍ HODNOTA:

  • Společná tvorba třídních pravidel
  • Zdvořilostní návyky
  • Obraz správného chování v příbězích s Ferdou Mravencem
  • Vzor chování starších kamarádů na třídě (pomáháme si, chováme se k sobě ohleduplně)
  • Střídání se u činností i při hře v určité roli

 

 

SPOLUPRÁCE SE ZŠ:

  • Procházky po obci a okolí
  • Ekologický projekt naší školy
  • Výlet na Mnichovství (zábavné hry a piknik v přírodě)
  • Spontánní výpomoc s dětmi
  • Pomoc s adaptací na nové prostředí kontaktem se sourozenci a kamarády ze ZŠ