HODNOCENÍ BLOKU 1: „Cesta do pohádky“
08.11.2011 15:21
CO SE DĚTI NAUČILY:
- Navazovat nové kamarádské vztahy
- Ohleduplnosti jeden k druhému i k předmětům
- Základnímu přehledu o částech lidského těla
- Spolupráci ve skupině (v oblibě jsou zatím hlavně činnosti výtvarné, pohybové, u starších dětí také aktivity dramatické)
- Využívat různé zdroje informací
- Jak vypadá život mravence
- Zkoumat živou i neživou přírodu kolem sebe
- Vyprávět podle obrázků (starší děti)
- Pracovat s krátkými i delšími texty (pohádkové příběhy, básničky…)
- Hrát v roli
- Pracovat dle pokynů učitele
PROSTOR PRO SAMOSTATNOST:
- Vlastní samoobsluha
- Stolování
- Oblékání
- Spontánní volba her a tvořivých aktivit během dne
- Vyhledávání informací k tématu
MORÁLNÍ HODNOTA:
- Společná tvorba třídních pravidel
- Zdvořilostní návyky
- Obraz správného chování v příbězích s Ferdou Mravencem
- Vzor chování starších kamarádů na třídě (pomáháme si, chováme se k sobě ohleduplně)
- Střídání se u činností i při hře v určité roli
SPOLUPRÁCE SE ZŠ:
- Procházky po obci a okolí
- Ekologický projekt naší školy
- Výlet na Mnichovství (zábavné hry a piknik v přírodě)
- Spontánní výpomoc s dětmi
- Pomoc s adaptací na nové prostředí kontaktem se sourozenci a kamarády ze ZŠ